😀

盾冬.柯王子.贱虫.露米加【圈地自萌柯盾🌝】
不吃:盾铁.冬盾.柯TJ.米英.红色组

True Colors - Richie Kohan

配上柯王子脑洞x↓歌词

You with the sad eyes
你的眼神透着凄怆
Don't be discouraged
请不要沮丧
Oh I realize
我清楚
It's hard to take courage
这很难鼓起勇气
In a world full of people
在人头涌涌 的世界里
You can lose sight of it all
你对一切熟视无睹
And the darkness inside you
黑暗在你心底悄然滋生
Can make you feel so small
让你感觉自己多么渺小
But I see your true colors
但我洞悉你内心真正的色彩
Shining through
如此明光烁亮
I see your true colors
我知道你灵魂的真正颜色
And that's why I love you
是我如此沉醉于你的缘故
So don't be afraid to let them show
所以请别再害怕,尽情地绽放
Your true colors
你的真实面目
True colors are beautiful
如此美妙的真实
Show me a smile then
再给我一个微笑吧
Don't be unhappy, can't remember
别再露出苦闷的表情了
When I last saw you laughing
我也忘记何时看过你开怀
If this world makes you crazy
若是这世道让你癫狂
And you've taken all you can bear
你已紧绷心弦,忍无可忍
You call me up
你呼唤了我
Because you know I'll be there
因为你知道我一直在你左右
And I'll see your true colors
我清楚你内心真正的色彩
Shining through
如此光华夺目
I see your true colors
我知道你灵魂的真正颜色
And that's why I love you
这才是我沉迷于你的元凶
So don't be afraid to let them show
所以请别再畏惧,尽情去解放
Your true colors
你的内心世界
Your true colors
你的真正面貌
Your true colors are beautiful
那是多么妙不可言

评论
热度 ( 11 )

© 😀 | Powered by LOFTER